Son en Steve in Noord-West USA

Maui: de laatste plaatjes!

Het is vandaag flink bewolkt, dus waren we op tijd weer terug in het hotel. Het water was te onrustig om mooi te kunnen snorkelen, wel jammer want er zaten nu wel 10 schildpadden bij de rotsen op het strandje! Maar nu kan ik wel de laatste foto's hier neerzetten van dit prachtige eiland!

Op dat mooie strandje hebben we dus heerlijk gesnorkeld en gespeeld met de schildpadden. Ze deden een leuk spelletje met Steve.... Elke keer opduiken als hij de andere kant opkijkt, lol!

En met de kont omhoog of even zwaaien met een poot....

Één schildpad dacht even te zonnebaden, zo kun je wel goed zien hoe groot ze zijn hier!

Ja, dit strandje was wel echt genieten!

Ik had nog wat foto's staan van het rondje wat we hebben gereden. Geeft een beeld hoe smal het weggetje was om de West Maui Mountains, we moesten zowat het riet induiken om de auto's te kunnen laten passeren!

Nog wat prachtige foto's van de kustlijn! Steve had nog een behoorlijke klim, hahahaha.

In de plaatselijke supermarkt verkochten ze bier met hele vrolijk gekleurde etiketten, het nodigde wel uit! Maar sommige biertjes hadden wel opmerkelijke namen.....

Gisteren zijn we weer even naar de zuidkust geweest en even een kijkje genomen op Makena Beach. Dat blijft een prachtig strand! En ook echt jaloersmakende grote prachtige huizen......

We zijn ook nog doorgereden tot aan de lavavelden en La Parousse Bay waar dolfijnen zouden zijn. Wij hebben ze (weer) niet gezien, lol!

Tenslotte sluit ik hier Maui af met een prachtige zonsondergang!

in Los Angeles gaan we naar Universal Studio's en zullen we Aaron weer ontmoeten. Dat is alweer 4 weken geleden dat we die hebben ontmoet in Olympic NP! Wat een tijd geleden..... Hij gaat ons een privé-toer geven achter de schermen, omdat hij bij de Studio's werkt. We hebben al contact gehad, waar Facebook niet goed voor is.....

We hebben hier op Maui in het hotel ook een groep Aussies ontmoet, geweldige mensen en we hebben een hoop lol gehad! Vanavond zullen we wel weer een biertje met ze drinken en ook deze mensen zijn inmiddels op mijn Facebook. We werden al dringend uitgenodigd om naar Brisbane te komen. Moeten we toch maar eens goed naar kijken dan aangezien Australie nog op ons lijstje staat!